Logo CBG Connect B.V.

Administratief Medewerker

Administratief Medewerker

Ben jij proactief, nauwkeurig en georganiseerd? Wil je daarnaast graag werken in een hecht en gezellig team? Word dan Administratief Medewerker in de buurt van Hoorn! CBG Connect is een groeiende ICT dienstverlener en we zijn op zoek naar een Administratief Medewerker voor 32 tot 40 uur per week.

De organisatie levert maatwerk oplossingen op het gebied van IT en Telecom en is Excellence partner van KPN. Klanten variëren van grote bedrijven, MKB, lokale overheden tot onderwijsinstellingen.

Als Administratief Medewerker kom je te komen werken op de verkoopafdeling. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de accountmanagers op administratief gebied. Je zult de alledaagse administratie verwerken in het CRM systeem en werken met Microsoft Office.

Daarnaast heb je veel contact met uiteenlopende klanten. Er is veel aandacht voor het team en haar werknemers en er zijn doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.

Wat ga jij doen als Administratief Medewerker?
• Ondersteunen van de accountmanagers op administratief gebied
• Offertes maken en versturen
• Klanten nabellen

Wat bieden wij?
• Salaris tussen de €2000 en €2400 op basis van 40 uur en ervaring
• Reiskostenvergoeding
• 100% pensioenvergoeding
• Uitzicht op een vaste aanstelling
• Een hecht team met gezellige werkuitjes en kwartaalbrunches

Wie ben jij?
• Minimaal Mbo werk- en denkniveau
• Enige ervaring met administratieve taken
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• Proactief, nauwkeurig, stressbestendig & georganiseerd
• Minimaal beschikbaar voor 32 uur per week

Is deze functie als Administratief Medewerker iets voor jou? Neem dan snel contact met ons op! vacature@cbgconnect.nl

Contactpersoon voor de functie:
Manuel Jamin
0228 - 566070