Ontvang storing en werkzaamheden melding via WhatsApp
Hallo, ben jij klant bij CBG Connect?
Heb jij afgelopen week ook last gehad van de storing op het KPN netwerk? CBG Connect wil je sneller kunnen informeren over storingen en geplande werkzaamheden op het KPN netwerk.
Voor CBG Connect is het niet haalbaar om alle klanten persoonlijk te bellen om aan te geven dat er een landelijke of regionale storing is op het KPN netwerk. Wij willen je goed van dienst zijn en daarom gaan wij via WhatsApp berichten versturen over storingen en geplande werkzaamheden.
Wij nodigen je graag uit, om vrijblijvend in te schrijven op deze nieuwe dienstverlening. Geef een reactie via carola.schotanus@cbgconnect.nl waarin je aangeeft dat je interesse hebt. Je ontvangt dan van Carola een kort stappenplan over hoe je je moet aanmelden.
Let op: CBG Connect gebruikt WhatsApp alleen voor het melden van storingen/werkzaamheden aan jou. Heb je een storing/vraag/opmerking dan kun je die niet via WhatsApp doorgeven. Gebruik altijd support@cbgconnect.nl om je storingen en vragen te melden. Deze worden dan opgenomen in ons ticketsysteem.