Storingsmelding via WhatsApp
Help, het internet doet het niet meer!
Het komt niet heel vaak voor bij KPN, maar af en toe hebben wij als gebruikers van de internetverbinding er mee te maken. Een storing ….. en een storing komt altijd ongelegen! Sommige storingen kunnen intern binnen de organisatie veroorzaakt worden, en sommige storingen liggen op het externe vlak, bijvoorbeeld een regionale of landelijke storing op het KPN-netwerk. CBG Connect wil je sneller kunnen informeren over storingen op het KPN-netwerk.
Voor CBG Connect is het niet haalbaar om alle klanten persoonlijk te bellen, om aan te geven dat er een landelijke of regionale storing is op het KPN netwerk. Wij willen je goed van dienst zijn en daarom gaan wij via WhatsApp berichten versturen over storingen.
Wij nodigen je als klant graag uit, om vrijblijvend in te schrijven op deze nieuwe dienstverlening. Geef een reactie via support@cbgconnect.nl waarin je aangeeft dat je interesse hebt. Je ontvangt dan van één van de medewerkers van Team Techniek een kort stappenplan over hoe je je moet aanmelden. Je kunt ook op link "stappenplan" onder deze tekst klikken, je krijgt dan direct de informatie voor aanmelden.
Let op: CBG Connect gebruikt WhatsApp alleen voor het melden van storingen aan jou. Heb je een storing/vraag/opmerking dan kun je die niet via WhatsApp doorgeven. Gebruik altijd support@cbgconnect.nl om je storingen en vragen te melden. Deze worden dan opgenomen in ons ticketsysteem.
Stappenplan aanmelden Whatsapp melder
Informatie en randvoorwaarden Whatsapp melder
Informatiebron: CBG Connect B.V. Laatste aanpassing informatie: 12-10-2020