Wil jij een kijkje in de keuken van CBG Connect?
'Wij zijn met ons afdeling de spin in het web van ons bedrijf', vertelt Michèle Paauwe, order- en projectcoordinator bij CBG Connect. 'Ik werk nu bijna 5 jaar binnen deze functie en heb het nog altijd ontzettend naar mijn zin. Hoe dat komt? Geen dag is hetzelfde, elke klant of opdracht is immers anders. Als een klant 'ja' zegt tegen een order dan begint het eigenlijk pas écht. Want een order krijgen is één ding, maar het zó goed doen dat die klant vanaf minuut 1 tevreden is en blijft is een ander, minstens net zo belangrijk ding. Johan zegt altijd dat dát pas het moment is waarop we intern écht mogen juichen en dat vind ik een mooi uitgangspunt.'
Het werk achter de schermen
'Onze grootste uitdaging zit altijd in het samen laten komen van alle zaken. Wanneer een klant bijvoorbeeld kiest voor internet én telefonie, zowel vast als mobiel en andere (rand)zaken dan gaan bij ons intern de wielen draaien. We bellen, mailen en regelen nét zolang tot de zaken allemaal op één en hetzelfde moment uitgeleverd kunnen worden. We controleren, borgen, administreren, bestellen, vragen nummerporteringen aan, maken een afspraak tussen klant en technische dienst, zorgen voor de financiële afronding en plannen een after sales gesprek', aldus Michèle.
Feestjes vieren
'Het idee is dat de klant hier zo min mogelijk van merkt. Naar buiten toe willen we rust uitstralen. Maar hierbinnen? Hier is het soms héél hard werken om het allemaal voor elkaar te krijgen, maar als het dan eenmaal gelukt is dan vieren we een feestje met elkaar', lacht Michèle.