Logo CBG Connect B.V.

Wij geloven niet in klanten. Jij wel?

En dan is het jaar alweer bijna voorbij... En wát voor een jaar! Ben jij binnen je bedrijf ook al volop bezig met de plannen voor 2018? En kijk je ook een beetje weemoedig terug naar wat je bereikt hebt in 2017? Binnen CBG Connect zijn we best trots op de veranderingen en verbeteringen die we op veel verschillende fronten binnen ons bedrijf hebben doorgevoerd. Omdat we niet te veel over onszelf willen praten, maar vooral naar jouw verhaal willen luisteren houden we het lekker kort.

Wij geloven niet in klanten

Eén van de veranderingen die we bewerkstelligden is de manier waarop we nieuwe medewerkers zoeken. Je weet vast wel dat goede ICT-mensen lastig te vinden zijn en dat het plaatsen van advertenties relatief weinig zin heeft. Dus ben ik zélf de boer opgegaan. Gewoon door goed na te denken en mijn netwerk in te zetten. En mét resultaat, want er lopen inmiddels twee ervaren salesmannen (mag ik dat eigenlijk nog wel schrijven in deze genderneutrale tijd?) méér rond binnen onze club.

Lang leve leveranciers

Een andere verandering is de manier waarop we met onze leveranciers samenwerken: we zijn met ieder van hen afzonderlijk in gesprek gegaan om de waarde van ons partnerschap scherp te stellen. Van sommigen, ook waar we al lang mee werkten hebben we afscheid genomen en met anderen werken we inmiddels veel intensiever samen. Vertrouwen, openheid en heldere communicatie zijn hierin absoluut key. En die manier van werken zetten we graag verder door met jou: bij CBG Connect geloven we uiteindelijk niet in klanten, want aan hen wil je immers iets verkopen. Waar wij in geloven zijn relaties, want daar bouw je wat langdurigs (en dus waardevols) mee op.

Koffie? Thee? Water?

Kom je koffiedrinken binnenkort? Of nodig je ons even uit? Dan praten we je meteen even helemaal bij over de grootschalige uitfasering van de analoge en ISDN telefoonlijn die midden 2019 landelijk bezien op de agenda staat. Dit dwingt bedrijven om over te stappen op glasvezel en te gaan bellen via internet. We raden je daarom, vanwege dat verplichte karakter, aan om dit aspect in elk geval mee te nemen als activiteit in je jaarplan voor volgend jaar, omdat de omzetting van je telefonie om een goede planning en organisatie vraagt. Wij hebben er zelfs extra techneuten voor aangenomen, omdat we een behoorlijke klus op ons af zien komen.

Ab imo wattes?

Veel succes en vooral veel plezier met het maken van je plannen. Als wij je kunnen helpen dan horen we het graag! We zouden bijna zeggen Ab imo pectore, maar dat klinkt dan wel weer héél soft...

Hartelijke groet,

Johan Schotanus
Algemeen directeur CBG Connect

PS Tóch benieuwd wat die Latijnse spreuk nu eigenlijk betekent? Vooruit dan, Ab imo pectore betekent 'uit het diepst van het hart'.

Wij geloven niet in klanten. Jij wel?