Hé zzp'er: hoe regel jij je systeembeheer?
De markt van actieve zzp'ers is fiks gegroeid de afgelopen jaren. En dat brengt nieuwe behoeften met zich mee. Hoe regelt de zzp'er van vandaag de dag zijn systeembeheer eigenlijk? Want of je nu alleen, met zijn tweetjes of met twintig man personeel bent: feit blijft dat je ICT op orde moet zijn. Vastlopende printers, virusscanners die niet up to date zijn, het aanschaffen van de juiste licenties of een pc die langzaamaan vol loopt: het zijn allemaal thema's waar ook de drukbezette zzp'er van vandaag de dag mee te maken krijgt.
Zelf doen of uitbesteden?
Vaak is de kennis om specifieke problemen op te lossen niet aanwezig. Of de tijd ontbreekt om écht tot op de bodem in de materie te duiken. In andere gevallen zijn tijd en kennis wel aanwezig, maar kiest men ervoor om zich op zijn of haar core business te richten en alle zaken die daar niet bijhoren uit te besteden. Een verstandige beslissing.
De kracht van samen
Vanuit die gedachte helpen we ook graag jou, als zelfstandige zonder personeel, door samen te onderzoeken wat je precies nodig hebt om het beste uit elke dag te halen. VoIP? Back-ups? Werkplekondersteuning? Een virusscanner die voldoet aan de laatste eisen en automatisch actueel blijft? You name it. We fix it. Wij geloven in samen. Samenwerken. Samen overleggen. En vooral samen het meest optimale halen uit elke kans voor jou als zelfstandige, omdat je weet dat je ICT goed en continu geregeld is.
Meer weten? Stuur een mail naar verkoop@cbgconnect.nl of bel met 0228 566 070 - optie 2